بانـــــــــــــــــــــوی من ....

خشم شب

بانـــــــــــــــو..!

اگر گریه نمیکنم..

فکر نکن از سنگم ...!!

من مَردم...

قــــدم زدنم از گریه کردنم دردناک تر است...!!

 

 

 

تبریک به همه ی مـــــــــــــردهایی که مرد به دنیا آمدن و توی این

 روزگار نامرد ، مرد موندن...!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرند
ساعت14:32---10 آبان 1392
من برای مسابقه ی بهترین وب ثبت نام کردم از وبم بازدید کن و اگه وبمو دوست داشتی بهم رای بده


راستی لینک شدی


ادرس سایت مسابقه:


http://www.akshayenayab.loxblog.com/


✖ یگانه ✖
ساعت4:02---6 آبان 1392
دنیای اطرافمان را با پرده سینما اشتباه گرفته ایم
یکی فراموش می شود
یکی خاموش می شود
یکی می میرد
و ما فقط تماشا می کنیم.....


✖ یگانه ✖
ساعت5:05---24 مهر 1392
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت6:51---6 مهر 1392
حرف...!

بعضی حرفا رو

هر چقدر هم بقیه بگن

تا خودت تجربه نکنی

و به غلط کردن نیفتی بـاور نمی کنی ...!


parand
ساعت12:23---26 شهريور 1392

دلم میخواهد کسی باشد

خوب باشد

مهربان باشد

بس باشد

و همه ی این بودن هایش

فقط برای من باشد

فقط برای من !

لعنت بر تنهایی . .


یاسی
ساعت15:23---22 شهريور 1392
همـه چیـز آرام اســت ..

دل مــن

استثنـــاســت ..

آپم بدو بیا


یاسی
ساعت0:32---22 شهريور 1392
سنگینی این ثانیه ها

امانم را بریده ...

این سختی ها می گذرند ...!

اما...

از روی پل هایی که رویاهای من

به زیر آوار آنها مدفون می شوند ...!

برای نجات رویاهایم

به شوک نیاز دارم ...

شوکی از جنس

احساس و دستان او


mahdie khanoom
ساعت20:36---20 شهريور 1392
غمگینی آدم هایی که دوستشان دارم

غمگینم میکند.....






گاهی دلم میخواهد با انگشتانم گوشه لبشان رابالاببرم






شاید خنده یادشان بیاید...




اینکه کاری ازدستم برنمیاد... اینکه زورم به دنیا نمیرسد






تلخ است... خیلی تلخ...

آپــــــــم


تینا
ساعت14:56---20 شهريور 1392
باید بازیگر شوم ،

آرامش را بازی کنم

باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم

باز باید مواظب اشک هایم باشم

باز همان تظاهر همیشگی ” خوبم …


یاسی
ساعت23:48---19 شهريور 1392
نمـــی دانـم چــــرا ؟!
ایـن روزهــــا در جـــواب هـــرکــــه از حـــالم
مـــی پرســــد تـــا مــــی گویــــم … ” خوبــــــــم ”
چشمـــــانم خیس مــــی شـــــود … !


محیا
ساعت14:22---19 شهريور 1392
میسییییییییییییییی عسیییییسسسسسم

رها
ساعت4:37---19 شهريور 1392
داداش راستش منم خیلی سختی کـــــــــــشیدم ک حدو مرز نداره.....پایمون عوض شده بود مدرسه مام ک میدونی....وای دبیرا انقد ک سخت میگرفتن........انگاری دشمنای خونیمون بون....اما میدونم مثه خودمی و کنار میای با همش....اره.....ولی اینو بهت توصیه میکنم وبدون ارزش امتحانا خیلی بیشتر از نمره ی کلاسی خواهد شد..............

رها
ساعت4:33---19 شهريور 1392
دوستی حس لطیفی است

نگهش خواهم داشت

چه تو نزدیک باشی چه دور...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392ساعت 22:42 توسط رضا|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : MohammadDesign.IR